A szolgáltató cég részmunkaidős iroda menedzseri tevékenységre kereste új kollégáját. A munka nagy része bárhonnan elvégezhető, a többinél az irodai jelenlét fontos. Igen vonzó lehetőség akár egy álláskereső diáknak vagy kisgyermekes anyukának. Eddig minden jól is hangzik. Az Ügyfél nagy látogatottságú Facebook oldalán már hirdette a pozíciót, mégsem érkezett jelölt.
Ennél a pontnál kapcsolódtam be a keresésbe, de kértem, hogy térjünk vissza a “kályhához”.
Kiderült, hogy a munkaidő rugalmasságát a tevékenységek és a határidők határozzák meg, ami egy fix időpontban iskolába járó diáknak egyáltalán nem felel meg. A munkarend kvázi előre 1 héttel látható. Tovább nehezítette a helyzetet, hogy különböző személyiségű és időbeosztású kollégákkal kellett együttműködnie az új munkavállalónak.
A munkaerő-igény felmerülésénél elengedhetetlen a munkaköri specifikáció részletes átgondolása, hiszen az segít a jelölt célcsoport meghatározásánál.
Miután ezt az Ügyféllel részletesen átbeszéltem, a célcsoportot közösen könnyebben meghatároztuk. Így már könnyű dolgom volt, hogy a toborzási csatornákat is kilistázzam. A álláshirdetést átfogalmaztam, s azon célcsoportot szólítottam meg, aki részmunkaidőt keres és nagy rugalmassággal bír.
Így az Ügyfél várakozásának ellenére rövidebb idő alatt megtalálta az ideális csapattagot. A kisebb keresés idő alatt pedig a tanácsadók könnyebben vészelték át az új kolléga hiányát, ami nem járt határidők be nem tartásával vagy bevétel kieséssel.
Teljeskörűen felkészítelek a munkaerő-keresésre, - igény esetén együtt valósítjuk meg -, hogy látható legyél a munkaerőpiacon és magabiztos a fontos helyzetekben, miközben a munkáltatói márkád is erősítjük!
Ajánlatkérés Bővebben