Az Ügyfél azzal a kéréssel fordult hozzám, hogy állítsak össze egy olyan kiválasztási folyamatot és technikát számukra, hogy a vezető minél nagyobb beválási százalékkal választhassa ki megbízható, precíz és strukturált gondolkodású új kollégáját. A hirdetés már készen volt és a toborzás is elkezdődött. Azonban felmerült egy probléma.
Boldog voltam, hogy az Ügyfél felismerte, hogy mire van szüksége.
Menet közben derült ki azonban, hogy a vezető nehezen elérhető és ez esetleg jelöltvesztéssel járhat. A piac gyorsabban pörgött, mint ahogyan az egyes kiválasztási pontokat és az interjúkat le tudtuk volna szervezni.
Kapcsolatfelvételünkkor előre lefoglaltunk a vezető számára megfelelő utolsó körös interjú időpontot – miközben ekkor még nem volt kezünkben egyetlen egy jelölt sem. Tehát a folyamatot a 2 hetes határidőből visszafelé számolva kellett felépíteni. A paraméterek alapján egy 2 hétre szóló toborzás-kiválasztási stratégiát építettem fel.
A két hét alatt lezajlott folyamat során 2 potenciális jelölt közül nehéz volt a döntés... Pedig a vezető csak egyet akart.
Teljeskörűen felkészítelek a munkaerő-keresésre, - igény esetén együtt valósítjuk meg -, hogy látható legyél a munkaerőpiacon és magabiztos a fontos helyzetekben, miközben a munkáltatói márkád is erősítjük!
Ajánlatkérés Bővebben